A Vredestein gazdag öröksége

A Vredestein gazdag öröksége

A Vredestein több mint 100 évre visszanyúló történetével büszkén foglalja el helyét a világ legrégibb gumiabroncsgyártói között.

Az innováció nem más, mint előrelátás 

A gumi a 20. század eleje óta a vérünkben van, és az innovációhoz hasonlóan beépült a DNS-ünkbe. Emiatt tartozunk ma az első osztályú gumiabroncsok vezető európai gyártói közé. 

Több mint egy évszázadnyi prémium teljesítmény: a Vredestein gazdag öröksége

A Vredestein több mint 100 évre visszanyúló történetével büszkén foglalja el helyét a világ legrégibb gumiabroncsgyártói között.

1908.

Emile Louis Constant Schiff megvásárolja a delfti (Hollandia) Guttapercha vállalatot.

1909.

A vállalat Loosduinenbe helyezi át székhelyét, és az N.V. Rubberfabriek Vredestein nevet veszi fel.

1910.

A Vredestein legyártja első kerékpárabroncsát.

1912.

A Vredestein legyártja első gépkocsiabroncsát.

1934.

Kerékpárabroncsgyár létesült Doetinchemben.

1947.

A Vredestein N.V. Nederlandsch-Amerikaansche gépkocsiabroncsgyára megnyitja kapuit Enschede-ben a B. F. Goodrich gyárával együtt.

1952.

A Vredestein piacra dobja a Profiluxot, az első saját tervezésű személygépkocsi-abroncsát.

1955.

A Vredestein az egyik első európai gyártó, aki megkezdi a tömlő nélküli gumiabroncsok – tömlő nélküli Profilux – gyártását.

1962.

A vállalat összeolvad az N.V. Rubberfabrieken Havea Raalte gyárral.

1965.

Bemutatkozik a Vredestein első személyautókhoz készült téli gumiabroncsa, az M&S 187.

1966.

A Vredestein bemutatja az első saját fejlesztésű személygépkocsikhoz készült, szövetöves radiál abroncsát, a Sprintet.

1972.

Megjelenik a piacon a Sprint Steel, az első acélöves radiál gumiabroncs.

1978.

A Vredestein bemutatja az első fényvisszaverő kerékpárabroncsát.

1979.

A személygépkocsikhoz készült egyedi, összehajtható Space Master pótabroncstípus bemutatása.

1979.

Bemutatkozik a Vredestein Snow+: ez a személygépkocsikhoz készült téli gumiabroncs hamarosan kiváló hírnévre tesz szert, és megalapozza a Vredestein vezető pozícióját a téli gumiabroncsok piacán.

1991.

A Vredestein bemutatja a Quatrac négy évszakos gumiabroncsot személyautók számára.

1993.

Bemutatkozik a Vredestein Fortezza versenyabroncs, amellyel Leontien Zijlaard-van Moorsel azonnal meg is nyeri a kerékpáros világbajnokságot.

1995.

Az első magas szilikatartalmú technológiával készült téli gumiabroncs, a Snowtrac megjelenése.

1996.

A Vredestein bemutatja a nagy sebességnél is használható, személygépkocsikhoz készült Wintrac téli gumiabroncsot.

1997.

Az első traktorhoz készült, 65-70-es sorozatú Traxion/Traxion+ abroncsok bemutatkozása.

1997.

Partnerség jön létre a Vredestein és az olasz formatervező iroda, a Giugiaro között.

1999.

Bemutatkozik a Flotation Pro, az első radiál munkagépabroncs.

1999.

Bemutatkozik a Sportrac, a világon az első, Giugiaro olasz autótervező iroda által megálmodott abroncs.

2001.

A Vredestein bemutatja a Sprint Classic gumiabroncsot veteránautókhoz.

2004.

Leontien Zijlaard-van Moorsel a Fortezza Pro TriComp abroncsokkal olimpiai aranyérmet szerez közúti kerékpározásban (időfutam).

2004.

Bemutatkozik az első 270 km/h feletti sebességre vonatkozó Y sebességindexű Vredestein személyautó-abroncs.

2005.

Bemutatkozik a Wintrac xtreme, az első nagy teljesítményű, W sebességindexű téli gumiabroncs. A Vredestein a világon elsőként vezet be ilyen típusú terméket.

2006.

A Vredestein bemutatja személyautókhoz készült egyedi, ultranagy teljesítményű Ultrac Sessanta abroncsát.

2006.

Cadel Evans és Robbie McEwen nagy sikereket ér el a Tour de France versenyen a Vredestein Fortezza abroncsokkal.

2007.

Jakob Fuglsang mountain bike világbajnoki címet szerez a Vredestein Black Panther abroncsokkal.

2007.

A Quatrac 3 az első négy évszakos abroncs RunFlat technológiával. A Vredestein a világon elsőként vezet be ilyen típusú terméket.

2009.

A Vredesteint megvásárolja az Apollo Tyres Ltd. globális gumiabroncsgyártó vállalat.

2012.

A mezőgazdasági abroncsok gyártókapacitásának bővítése. Az ok a Vredestein mezőgazdasági gumiabroncsai iránt mutatkozó megnövekedett kereslet az eredeti felszerelésgyártók piacán és az utópiacon.

2013.

„Air Master by Vredestein” – A Vredestein egy ismert német autógyártóval együtt egyedi, kitolható első légterelőt fejleszt prémium kategóriás sportautókhoz. A Vredestein a világon elsőként vezet be ilyen típusú terméket.

2013.

Bemutatkozik a Traxion Cereall, az első kombájnabroncs Vredestein F+ technológiával (IF).

2013.

Megjelenik a 300 km/h sebességig használható, Y sebességindexű Wintrac xtreme S.

2014.

Bemutatkozik a Quatrac 5, az első Y sebességindexű, négy évszakos gumiabroncs. A Vredestein a világon elsőként vezet be ilyen típusú terméket.

2014.

Az enschedei gyár egy új tandem keverővel bővül.

2015.

A Vredestein bemutatja a Traxion Harvest új abroncssorozatot kombájnokhoz.

2015.

Bemutatkoznak a teleszkópos rakodókhoz és egyéb agráripari alkalmazásokhoz készült új agráripari gumiabroncsok, a Traxion Versa és az Endurion.

2015.

A Vredestein Traxion+ és TraxionXXL alapos tesztelést követően megkapja a német DLG kutatóintézet jóváhagyását.

2015.

Az „Air Master by Vredestein” a DKG termékdíj formájában nemzetközi elismerésben részesül a Nemzetközi Gumikonferencián (International Rubber Conference).

2016.

Frankfurtban megnyílik az OEM-ek számára létrehozott K+F központ, és a vállalat megháromszorozza K+F költségvetését.

2017.

Új gyártóüzem nyílik Magyarországon. 

Egyedi pozíció a veteránautók gumiabroncsainak piacán

A modern technológiai megoldások és a klasszikus kivitel kulcsszempontok a veteránautók növekvő piacára fejlesztett Vredestein gumiabroncsok esetében. A Vredestein Classic programnak köszönhetően egyedi pozíciót foglalunk el ebben a szegmensben. A gumiabroncs-választó segítségével gyorsan megtalálhatja a megfelelő abroncsot bármely veteránautóhoz, vagy akár a modern klasszikusokhoz is. 

Lenyűgöző termékportfólió

A kerékpárabroncsoktól elindulva termékportfóliónk hatalmasra terebélyesedett az elmúlt évek során, és a prémium személyautó-abroncsok széles választéka mellett a mezőgazdaság és az ipari szektor számára is kínál termékeket. 

Európai

Európa szívében elhelyezkedő prémium gumiabroncsgyártóként különleges rálátással rendelkezünk a piaci igényekre. Az innováció mindig kiemelkedő szerepet kapott vállalatunk működésében. Enschedei K+F központunk által fejlesztett és tesztelt abroncsaink rendszeresen győznek a nemzetközi teszteken. 

Bővítés

A jövőbeli növekedés alapjait már lefektettük. Enschedei gyárunkban a legújabb gyártási technológiákat vezettük be, szorosabb partnerkapcsolatot alakítottunk ki az autógyártókkal, új irodát nyitottunk Frankfurtban, és bővítettük magyarországi termelőkapacitásainkat. Stratégiai helyzetben, európai partnereink közelében tevékenykedünk, és a következő években igyekszünk pontosabban előrejelezni az autópiac szükségleteit.