HEADER-classic-range.jpg (3)

A VREDESTEIN A GUMIABRONCSOK EGY SPECIÁLIS KIADÁSÁT MUTATJA BE A TECHNO CLASSICA KIÁLLÍTÁSON

A speciális Classic modell bemutatása a Mille Miglia szervezettel karöltve

Az Essenben megrendezésre kerülő Techno Classica címet viselő rendezvény az európai autórajongók, különösen a klasszikus autók szerelmeseinek gyűjtőhelye. A 2017. április 5. és 9. között megrendezésre kerülő esemény kiváló lehetőség az Apollo Vredestein számára, hogy bemutassa a Vredestein márka és a Mille Miglia, a klasszikus és vintage autók neves versenyét szervező szervezet közötti szoros együttműködést. A két vállalat az új együttműködést egy limitált kiadású klasszikus gumiabroncsmodellel pecsételte meg, amelyet a Techno Classica első napján mutatnak be.

 

A Techno Classica a „vintage, klasszikus és tekintélyt parancsoló autókkal, motorsportokkal, motorkerékpárokkal, pótalkatrészekkel és renoválással foglalkozó legnagyobb kiállításként” tekint magára. A kiállításon természetesen a Vredestein klasszikus autókhoz készült teljes termékválasztéka is minden évben jelen van: a 2017. évi kiállításon a látogatók a 3. csarnok 437. standjánál találják a Vredesteint. Idén a vállalat standját egy ritka, pálmazöld színű Porsche 356 pre-A ékesíti majd, amely először 1953-ban, New Yorkban jelent meg.

Mivel 2011-ben és 2012-ben is részt vett a Mille Miglia versenyen, ez az autó szoros kapcsolatot szimbolizál a híres olasz 1000 mérföldes versennyel, melynek során a Brescia és Róma közötti távolságot kell oda-vissza megtenniük a versenyzőknek. Az 1909-ig visszanyúló múlttal rendelkező, illetve a klasszikus és vintage autókhoz való termékek széles választékával rendelkező Vredesteint tagadhatatlanul szoros kapcsolat fűzi a Mille Miglia versenyhez. Ezt a kapcsolatot az a szponzormegállapodás koronázza meg, amelynek keretében a 2017. és 2019. közötti időszakban a Vredestein lesz a verseny hivatalos gumiabroncspartnere.

„A Vredestein és a Mille Miglia gazdag európai örökségen és a vintage autók iránti szenvedélyen osztoznak” – mondta Tanneke Reinders, az Apollo Vredestein európai marketingigazgatója. „A Mille Miglia hivatalos gumiabroncspartneri szerepének betöltése logikus lépés a Vredestein számára, hiszen piacvezető szerepet tölt be az olyan klasszikus gumiabroncsok tervezése és gyártása terén, amelyek a klasszikus külsőt modern teljesítménnyel párosítják.”

A Vredestein az új partneri viszonyt a 165 HR 15-ös méretben kapható, az oldalfalán Mille Miglia logóval ellátott egyedülálló Limited Edition Sprint Classic gumiabroncsokkal ünnepli, amelyek a Vredestein Techno Classica rendezvényen található standjánál kiállított Porsche 356 pre-A modellen tekinthetők meg. A limitált kiadású gumiabroncs április 5-én kerül bemutatásra az Apollo Vredestein németországi vezetője, Michael Lutz és a Le Mans versenyt is teljesítő korábbi Formula–1-es versenyző, Jochen Mass prezentációja keretében. A standnál több más Mille Miglia csapat és versenyző is jelen lesz majd.

A limitált kiadású gumiabroncs és a kapcsolódó promóciós anyag stílusát az 1950-es évek Olaszországát jelképező dolce vita ihlette. Ezzel tisztelgünk a Mille Miglia hagyománya előtt – az eredeti verseny 1957-ig került rendszeresen megrendezésre, majd 1977-ben éledt újra vintage verseny formájában.