A VREDESTEIN MEZŐGAZDASÁGI GUMIABRONCSOK ÚJ KAMPÁNYA

A VREDESTEIN MEZŐGAZDASÁGI GUMIABRONCSOK ÚJ KAMPÁNYA

A Vredestein egy új kampányt indít #LIVETHELAND címmel

A személygépkocsi-abroncsokkal kapcsolatban indított, és rendkívül sikeres #ROCKTHEROAD kampány folyatásaként az Apollo Vredestein a márka erősítése érdekében most a mezőgazdasági szektort célozza meg. A Vredestein a kampánytól függetlenül is jelentős növekedést ért el ebben a szegmensben, amely a mezőgazdasági gumiabroncsok termelését célzó gyártáskapacitás-bővítés eredménye. Az új #LIVETHELAND kampány az ember és a gép teljesítményére és szabadságára összpontosít.

 

Érezze a szabadságot. Élje át a teljesítményt

A #LIVETHELAND kampány a gazdálkodók és a környezetük közötti kapcsolatot mutatja be. A Vredestein gumiabroncsok hosszú élettartama optimális teljesítményt, míg kiváló teljesítménye nagyobb produktivitást és alacsonyabb költségeket eredményez. 

A Vredestein új kampánya erre a tényre próbálja meg minél több ember figyelmét felhívni. A szabadság érzetét és a nagy teljesítményszinteket az „Érezze a szabadságot. Élje át a teljesítményt.” szlogenünk próbálja hangsúlyozni. Ez alatt azt értjük, hogy a gazdálkodók saját döntéseket hozhatnak (ideértve például a földművelési módszereket vagy a mezőgazdasági gépek kiválasztásának lehetőségét), emellett pedig a vidéki élet és a természet előnyeiről sem kell lemondaniuk. Sőt, azt is bemutatjuk, hogy a mezőgazdasági szakemberek hogyan élhetnek meg nagyobb szabadságot a Vredestein gumiabroncsok kiemelkedő teljesítményének köszönhetően. A gumiabroncsokkal időt és pénzt takaríthatnak meg, amelyet magánéletükre vagy szakmai életükre fordíthatnak. 

Az új kampány nemzetközi bevezetése a jelen pillanatban is folyik.