Vredestein-VI-general-visual_96dpi_1280x435px_E_NR-10857.jpg

A VREDESTEIN FELTŰNŐ ÚJ VIZUÁLIS ARCULATOT VEZET BE

Az Apollo Tyres Ltd. bepillantást engedett a Vredestein márka új arculatába, amely még több energiát és dinamizmust kölcsönöz a márkajellemzőknek. Az új külső alátámasztja a Vredestein globális növekedési törekvéseit, ugyanakkor kiemeli annak alapvető erősségeit – az európai örökséget, valamint a kiemelkedő teljesítményt és kialakítást.

Vredestein márka újratervezése

Az Apollo Tyres partnerséget alakított ki Jones Knowles Ritchie (London) ügynökséggel a Vredestein márka újratervezése, valamint a vállalat egyik vezető prémium abroncsmárkaként betöltött pozíciójának megerősítése céljával. 111 évre visszatekintő, gazdag örökségével a Vredestein a világ egyik legrégebbi gumiabroncsmárkája. Az Európában elismert Vredestein prémium abroncsok széles választékát kínálja a legnagyobb európai autógyártók beszállítójaként is.

Vredestein-VI-general-visual_96dpi_1280x720px_E_NR-10594.jpg
Vredestein primary logo 2020_96dpi_2410x451px_1_NR-10894.PNG

Tervezés teszi tökéletessé

Az új identitás életre kelti a teljesítmény és a kialakítás alapvető jellemzőit, amelyek híven tükrözik a Vredestein egész történetét végigkísérő innovációt és sikert. A kategóriájukban legjobb teljesítmény és a kiváló kialakítás miatt a Vredestein gumiabroncsok számos fogyasztói abroncstesztből kerültek ki győztesen. Az új megjelenés szellemiségével a Vredestein erősségeit hangsúlyozza. A márkaelv alapja, hogy a "tervezés teszi tökéletessé".

Benoit Rivallant, az Apollo Vredestein elnöke így nyilatkozott: „Nagy izgalommal vártuk a Vredestein új vizuális mejelenésének bemutatását. Az elmúlt 111 év során a dizájn és a teljesítmény jelentették a Vredestein ismertetőjegyeit. Ez történelmi mérföldkő számunkra, és alig várjuk, hogy a Vredestein erősségeit egyedi és friss megvilágításban mutathassuk be.”

Az új dizájn

Az élénk, új színpaletta nagyobb dinamizmust, energiát és láthatóságot biztosít a márka
számára. Szóvédjegye gyönyörű betűkapcsolatok használatával szintén egyszerűbb és
korszerűbb lett. Az új dizájn betűtípusa és ikonográfiája merész és következetes A teljes
termékválasztékot hitelesen és elfogulatlanul, egyértelmű alapelvek alapján fényképezték.
A márka megjelenését kiemeli, üzenetét pedig alátámasztja az erőteljes stílus.

NEW-VISUAL-IDENTITY-VREDESTEIN-CREATIVE-DIRECTION-JOURNEY-LINES-_300dpi_100x56mm_D_NR-10361.jpg

„A gumiabroncsok reklámozásának régi hagyományaiból inspirálódva modern köntösbe öltöztettük a Vredestein egyedi örökségét, megszabadultunk a kategóriát jellemző normáktól, és olyan egyedi megjelenést alakítottunk ki, amellyel könnyen azonosulni lehet. Nagy érdeklődéssel várjuk, hogy a márka a múltat tiszteletben tartva, de a jövőbe tekintve továbbra is elfoglalja az őt megillető vezető helyét.” – nyilatkozta Ivan Mato, a JKR kreatív igazgatója.

A friss márkaidentitás a következő 12–18 hónapban minden kategóriában és földrajzi területen bevezetésre fog kerülni.