Általános szerződési feltételek

Vredestein elégedettségi garancia 2025

 

A Vredestein elégedettségi garancia 2025 („promóciós program”) az Apollo Tyres (Europe) B.V. által kerül bevezetésre, amelynek székhelye Herikerbergweg 5, 1101 CB Amsterdam (a továbbiakban: „Vállalat”).

1. A garancia promóciós program célja és hatálya

  • A Vredestein elégedettségi garancia promóciós program kizárólag azoknak a végfelhasználóknak szól, akik négy Vredestein személygépkocsi gumiabroncsot vásárolnak és szerelnek fel a Vállalat európai hivatalos kereskedőinél („Kereskedő”). A hivatalos kereskedők listája a satisfactionguarantee.vredestein.com oldalon található.
  • A promóciós program akkor érvényes, ha a gumiabroncsok vásárlása 2025. október 1. és 2025. december 31. között történik („promóciós időszak”).
  • Ez a promóciós program nem vonatkozik a kisteherautókhoz, haszongépjárművekhez, taxikhoz, versenyautókhoz és bármely más szakmai vagy kereskedelmi célra vásárolt gumiabroncsokra.
  • A promóciós program csak négy gumiabroncs vásárlására és felszerelésére érvényes, amelyeket egyetlen tranzakció keretében, a vállalat hivatalos kereskedőjénél kell végrehajtani. Nem kombinálható más Vredestein promóciós programokkal, és azokhoz nem alkalmazható.
     

2. Visszatérítési időszak

A fogyasztó a vásárlás és felszerelés napjától számított legfeljebb 14 naptári napon belül kérheti a cserét, feltéve, hogy a gumiabroncsokkal nem tettek meg több mint 1500 kilométert.
 

3. Fogyasztói követelmények

A gumiabroncsok cseréjének igénybevételéhez a fogyasztónak meg kell felelnie a következő követelményeknek:

  •  A promóciós időszak alatt négy Vredestein személygépkocsi gumiabroncsot vásárolt és szerelt fel a vállalat hivatalos kereskedőjénél.
  • Bemutatja az eredeti vásárlási és felszerelési számlát.
  • A gumiabroncsoknak elfogadható állapotban kell lenniük, nem lehetnek sérülések, amelyek helytelen használat, baleset, rongálás, versenyzés, taxikban, haszongépjárművekben vagy magánszemélygépkocsikon kívüli bármilyen más használat miatt keletkeztek.
  • A kereskedővel együtt ki kell töltenie és alá kell írnia a visszaküldési űrlapot.
  • A visszaküldési folyamatot ugyanazon kereskedőnél kell végrehajtani, ahol a vásárlás és a felszerelés történt.
     

4. Visszaküldési és visszatérítési folyamat

a) A fogyasztónak a megállapított határidőn és kilométerkorlátozáson belül el kell mennie az eredeti vásárlás és felszerelés helyszínéül szolgáló hivatalos kereskedőhöz, és be kell mutatnia az eredeti számlát és a gumiabroncsokat.

b) A kereskedő általi érvényesítés

A kereskedőnek kifejezetten és megfelelően ellenőriznie kell a következő követelményeket:

  • A négy gumiabroncs vásárlása és felszerelése a kereskedőnél történt, a promóciós időszak alatt.
  • A visszavitt gumiabroncsok a Vredestein személygépkocsi-gumiabroncsok sorozatából származnak (kivéve a kisteherautókhoz vagy haszongépjárművekhez készült modelleket).
  • A gumiabroncsok elfogadható állapotban vannak, nincsenek rajtuk visszaélés, baleset, manipuláció, szabálytalan kopás, vágás, defekt, javítás, átalakítás okozta sérülések, illetve a DOT jelölés nem olvashatatlan.
  • A vásárlás napjától számított 14 naptári nap nem telt el és az 1500 kilométeres futásteljesítmény-korlátot nem lépte túl.
  • Az eredeti vásárlási és felszerelési számla bemutatásra került.
  • Az ügyfél-visszaküldési űrlap megfelelően kitöltött és aláírt.

c) A visszatérítési folyamat során szükséges dokumentumok

A kereskedőnek a következőket kell elküldenie az ügyfélszolgálati csapatnak:

  • Az eredeti vásárlási és szerelési számla, olvasható digitális formátumban.
  • A megfelelően kitöltött és aláírt ügyfél-visszaküldési űrlap.
  • A vállalatnak kiállított számla a gumiabroncsok értékéről és a felszerelés költségéről.
  • Bármely egyéb dokumentum, amelyet a vállalat a folyamat érvényesítéséhez a későbbi kapcsolatfelvételek során igényelhet, például a visszaküldött gumiabroncsok fényképei, amelyeknek jó minőségűeknek, éleseknek és a gumiabroncs állapotának, méretének és modelljének azonosítását lehetővé tevőnek kell lenniük.
  • Minden dokumentumnak olvashatónak és megfelelő minőségűnek kell lennie, hogy elkerülhető legyen az elutasítás vagy a kiegészítő információk kérése.

d) Fogyasztói hitel

  • A követelmények és a dokumentumok érvényesítése után a kereskedő azonnali hitelt nyújt a fogyasztónak, amelynek összege megegyezik a gumiabroncsokért és a felszerelésért fizetett összeggel. Az eredeti számlán szereplő kerékbeállítási szolgáltatások, speciális felfújás vagy egyéb kiegészítő szolgáltatások nem tartoznak ide.
  • Hasonlóképpen, ez a hitel csak új gumiabroncsok vásárlására és a felszerelési költségek fedezésére használható fel ugyanazon kereskedőnél, nem pedig felfújásra vagy egyéb kiegészítő szolgáltatásokra.

e) Határidők és visszatérítési szakaszok a kereskedő számára

A kereskedőnek a 14 napos garanciaidőn belül el kell küldenie az összes kért dokumentumot az ügyfélszolgálati csapatnak, az adott országnak megfelelő e-mail címre (lásd az e-mail címek listáját alább).

Ausztria: customer.at@apollotyres.com
Belgium: customer.be@apollotyres.com
Svájc: Customer.CH@apollotyres.com
Németország: customer.de@apollotyres.com
Spanyolország: customer.es@apollotyres.com
Franciaország: customer.fr@apollotyres.com
Magyarország: customer.hu@apollotyres.com
Olaszország: customer.it@apollotyres.com
Hollandia: Customer.NL@apollotyres.com
Lengyelország: customer.pl@apollotyres.com
Egyesült Királyság: customer.uk@apollotyres.com

A kereskedő válaszban kapja meg a kérelem eredményét:

  • Ha a kérelem elfogadásra kerül, 15 napon belül megerősítő e-mailt és átutalási kötelezettségvállalást kap.
  • Ha a kérelem elutasításra kerül, e-mailt kap az elutasítás okáról.
  • Ha a dokumentáció vagy a követelmények hiányosak, e-mailt kap, amelyben további információkat vagy a dokumentumok javítását kérik

5. Kizárások

A következőket kizárják ebből a promóciós programból:

  • Versenyzéshez, taxikhoz, haszongépjárművekhez vagy bármilyen professzionális használathoz használt gumiabroncsok.
  • A helytelen használat, baleset, rongálás, manipulálás vagy karbantartás hiánya miatt megsérült gumiabroncsok.
  • A szabálytalan kopás, vágások, defektek, javítások, módosítások vagy olvashatatlan DOT jelölésű gumiabroncsok.
  • A promóciós időszakon kívül vagy nem hivatalos kereskedőknél végzett vásárlások és szerelések.
  • Hiányos kérelmek, késedelmes benyújtások, hiányzó eredeti számla vagy hiányzó, megfelelően kitöltött visszaküldési űrlap.
  • Több mint egy visszaküldés vásárlásonként vagy számlánként.
  • A termék nem megfelelő felszerelése vagy leszerelése, gumiabroncs/kerék szerelvény egyensúlyhiánya.
  • Nem megfelelő karbantartás, versenyzés, alulnyomás, túlnyomás vagy egyéb visszaélés/üzemeltetési károk, amelyek a burkolat károsodását vagy fáradását eredményezik.
  • Baleset, tűz, kémiai korrózió, szennyeződés, gumiabroncs manipuláció.
  • Levegőn vagy nitrogénon kívüli folyékony, szilárd vagy gáz halmazállapotú anyagok hozzáadása.
  • A jármű továbbhaladása lapos gumiabronccsal vagy súlyosan alulnyomott gumiabronccsal.
  • Utánpótlás-adalékok, például töltőanyagok, tömítőanyagok vagy kiegyensúlyozó anyagok használata, amennyiben a hozzáadott anyagok okozzák a meghibásodást
  • Nem jóváhagyott felnik használata.
     

6. Korlátozás

A promóciós időszak alatt csak egy visszaküldés engedélyezett gumiabroncsonként, vásárlásonként vagy számlánként és járművenként.
 

7. A visszaküldött gumiabroncsok újrahasznosítási eljárása

  • A promóciós program keretében visszaküldött gumiabroncsokat a kereskedő a Vredestein értékesítési képviselőjének vagy ügyfélkapcsolati menedzserének következő látogatásáig a vállalat nevében megőrzi.
  • A Vredestein képviselője vagy ügyfélkapcsolati menedzsere a gumiabroncsokat felvágja, hogy azok a vonatkozó előírásoknak megfelelően hagyományos újrahasznosítási folyamatba kerülhessenek.
  • A kereskedő vállalja, hogy a visszaküldött gumiabroncsokat nem használja fel újra és nem értékesíti tovább.
     

8. Adatvédelem és hozzájárulás

A Fogyasztó és a Kereskedő által megadott adatokat kizárólag ennek a promóciós programnak a kezelésére használjuk fel, az alkalmazandó adatvédelmi előírásoknak megfelelően.

  • Adatgyűjtés: A promóciós program elfogadásával Ön, mint Fogyasztó, hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatai (beleértve, de nem kizárólag nevét, e-mail címét, életkorát, nemét, országát és minden egyéb megadott információt) kizárólag a promóciós program keretében történő kezelés céljából gyűjtésre, tárolásra és feldolgozásra kerüljenek.
  • Az adatgyűjtés célja: A gyűjtött személyes adatokat kizárólag a promóciós program céljaira használjuk fel. Adatait marketing és belső elemzési célokra is felhasználhatjuk.
  • Adattárolás és biztonság: Elkötelezettek vagyunk az Ön adatainak biztonsága mellett. Megfelelő technikai és szervezeti intézkedéseket vezettünk be annak érdekében, hogy személyes adatait megvédjük a jogosulatlan hozzáféréstől, módosítástól, nyilvánosságra hozataltól vagy megsemmisüléstől.
  • Adatmegosztás: Nem osztjuk meg személyes adatait harmadik felekkel, kivéve, ha ez szükséges a promóció lebonyolításához vagy törvény írja elő. Az általunk igénybe vett harmadik felek kötelesek betartani a GDPR előírásait és biztosítani az Ön adatainak védelmét.
  • Az Ön jogai: Ön jogosult hozzáférni személyes adataihoz, kérheti azok helyesbítését vagy törlését. Jogosult továbbá az adatkezelés korlátozására vagy annak ellenzésére, valamint az adathordozhatóság jogára. E jogok gyakorlásához kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a következő címen: dataprivacy@apollotyres.com
  • Adatmegőrzés: Személyes adatait csak addig őrizzük meg, ameddig az szükséges az adatgyűjtés céljának teljesítéséhez, vagy ameddig azt a törvény előírja.
  • Hozzájárulás: A visszaküldési űrlap aláírásával Ön elfogadja és hozzájárul adatainak e célból történő kezeléséhez, valamint megerősíti a megadott információk pontosságát. További információért személyes adatai kezeléséről kérjük, olvassa el adatvédelmi irányelveinket, amelyek megtalálhatók weboldalunkon a következő linken: Adatvédelmi nyilatkozat.
  • Hozzáférési, helyesbítési, törlési és tiltakozási jogainak további gyakorlásához kapcsolatba léphet a Vredestein csapatával az adott ország megfelelő e-mail címén (lásd a fenti lista).
  •  

9. Kapcsolat kérdésekhez vagy panaszokhoz

A Vredestein Elégedettségi Garancia promóciós programmal kapcsolatos kérdéseivel, érdeklődéseivel vagy panaszaival forduljon ahhoz a kereskedőhöz, ahol a vásárlás történt, vagy lépjen kapcsolatba a Vredestein ügyfélszolgálatával a fent említett csatornákon keresztül.

 

10. Felelősségkizárás

  • A Vállalat fenntartja a jogot, hogy bármikor módosítsa, felfüggessze vagy megszüntesse ezt a promóciós programot, valamint értelmezze és rendezze azokat a kérdéseket, amelyeket a jelen feltételek nem szabályoznak.
  • A Vállalat nem vállal felelősséget olyan késedelmekért vagy veszteségekért, amelyek ellenőrzésünkön kívül eső körülmények miatt következnek be. A promóciós programban való részvételével Ön elfogadja, hogy a Vállalatcsoport – amely magában foglalja a Vállalatot, annak minden anyavállalatát, leányvállalatát, társult vállalkozását és partnereit – nem vonható felelősségre semmilyen közvetlen, közvetett, véletlen vagy következményes kárért, amely az Ön részvételéből eredhet, beleértve, de nem kizárólag a rendszerhibákat, adatvesztést vagy harmadik felek beavatkozását.
  • A promóciós programban való részvétellel Ön elfogadja, hogy a Vállalatot mentesíti minden felelősség, követelés vagy kár alól, amely a programban való részvételéből ered vagy azzal kapcsolatban áll.

 

11. Irányadó jog

Jelen feltételekre Hollandia joga irányadó. A jelen feltételekből eredő vagy azzal kapcsolatos viták kizárólag a Vállalat székhelye szerinti illetékes bíróság hatáskörébe tartoznak.